joi, 12 martie 2009

Fara nici o legatura!


Pentru ca asa sunt eu, adica "fara nici o legatura" am facut acest post, imediat dupa celalalt. Mai exact! In timp ce scriam despre parcangii ma gandeam la urmatoarele lucruri. 1. La Mircea Badea care spune "Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul".
2. La baietii de la Top Gear care au facut acea campanie cu "bizonii in trafic" si cu "motto"-urile alea ff tari! si 3. Ma gandeam la faptul ca vreau sa va arat ce si cum depre un film "Seven Pounds".
O sa va spun inca de la inceput ca este vorba despre un copy-paste...tot al meu este scrisul si dincolo....dar...e pe un alt site. Ideea e urmatoarea. Ma doare spatele. Si ma dor ochii! Dar vreau sa cititi chestia asta si o sa dau copy-paste!
Pentru cei care nu inteleg la ce ma refer, e un film. Pentru cei care stiau despre ce vorbesc inteleg, probabil, de ce scriu despre el.

Seven Pounds....
"Ciudat e ca oamenii au inceput sa faca si filme realiste, fara happy end. M-am uitat la filmul asta si pe la jumate am inceput sa plang. Si totusi, m-am incapatanat cu stoicism sa cred ca va fi cu happy end, asa ca pe la sfarsit m-am mai oprit din dat apa la soareci...
O idee minunata, care m-a facut sa ma simt ingrozitor. Si sa ma gandesc la cum ar fi viata fara tot ce am acum. Ciudat, probabil starea asta o sa ma tina cateva zile, dupa care o sa uit...o sa revin la ignoranta si zbuciumeala mea...o sa ma indragostesc de cine nu trebuie, o sa pierd vremea, o sa fac lucruri inutile, o sa spun rautati si o sa regret trecutul, ingorand prezentul si dand dracu' viitorul (nu, asta nu e a mea, dar se potriveste).
O sa imi para rau pentru ca o sa imi fie aproape imposibil sa ma schimb, dar promit sa tin minte si sa scutur din cap cand fac vreo prostie...si sa invat sa spun ca "imi pare rau" atunci cand simt asta. O sa las la o parte orgoliul si o sa imi para rau pentru cei care nu vor stii sa aprecieze asta si vor profita. Sunt degeaba(ei).
O sa ma indragostesc la fel de repede si o sa ma plictisesc la fel de repede, dar o sa invat sa nu mai las pe nimeni sa se joace cu sentimentele mele.
Si, va sfatuiesc sa va uitati la filmul asta...fetelor, cu un pachet de servetele langa voi! "

2 comentarii:

Anonim spunea...

referitor strict la film......de la inceputul filmului iti dadeai seama ca nu are happy end...in rest un film destul de bun!

Anonim spunea...

si apropo .....ar trebui sa vezi the life of david gale.....sa vezi acolo final ;)