miercuri, 18 martie 2009

mi-a trebuit Mega Image


Chiar asa, ce mi-o fi trebuit mie, miercurea la ora 12:10 sa ma duc la Mega Image?
Deci voi nu aveti idee...imi ghiortzaiau matzele si vroiam ceva bun...mai exact un Frappe de la Tnuva, ca tot tine de foame!

Si m-am imbarcat (vedeti ca nu e IMBracat) in masinuta mea cu 3 pedale si m-am carat la Mega' (asa il alintam noi :)) ). Si odata ajunsa la "Mega'" m-am bucurat teribil k am gasit loc de parcare! Fix in fata! Si intru si fac shoppingul de necesitate pe timp de criza! Si vreau sa si ies! Eh, ce crezi!? Nu acum! Alta data!

Deci!? unde sunt toti oamenii care nu sunt in trafic la aceasta ora?! La Mega Image, nu oricare, ci asta de la mine de aici din comuna Pipera (ca sa aiba oamenii loc sa comenteze k ma dau mare)...Si oamenii care sunt in trafic?! Ati ghicit! Vin tot aici! Dar sunt prinsi in trafic pentru ca sunt prea multi! Doamneeeee, deci aici s-a inventat aglomeratia!

Am consultat un calendar crestin-ortodox imaginandu-mi k e vreo mare sarbatoare si nu stiu eu. Si nah! Miercuri 18 martie: Sf. Chiril, Arhiep. Ierusalimului; Sf. Mc. Trofim şi Evcarpion (Post)! Nah! Te asteptai la asta?! E sarbatoare, d-aia e aglomerat!

M-am linistit!

6 comentarii:

Anonim spunea...

nush daca te dai mare cu asta(pipera)...badea cik e de "porc" sa stai in pipera :))

Anonim spunea...

btw..poza aia doar nu e facuta la mega image ? :)) glumeam... pare sa fie facuta la baneasa la mall :))

'Reea spunea...

este de "porc" sa stai in pipera...dar deh, cand nu e alegerea ta...Si bine, acum nah, mai sunt unii care ridica coada ca nu pot sa ridice nasul :)

Anonim spunea...

pai zi si tu ca badea, sa faci rating gen, watch him closely :D

Tidusss spunea...

LOLOLOLOLOOLOLOLOLOLOLOL dar si pe la mine tot Mega se zice :)

Trebuia sa incerci sa mergi miercurea asta la Mall, era GOL. Aveai mese libere la toate fast-foodurile care, odata, erau ticsite de emosi, cocalari cefosi sau straini cu copii. Daca am gasit loc fix in fata la casa de la McDonald's iti dai seama ce trai pe vatrai era...

Sa nu mai zic de film, mereu cand mergeam era coada pana in strada, acum nu erau cozi mai mari de 1 persoana.

Asa e cand joaca Romania :)

'Reea spunea...

Pai da, uite la asta nu m-am gandit! Deci sa joace mai des huh?! Sau sa nu puna astia tv-uri in mall