luni, 23 martie 2009

Netu' din service - Hyundai


Ce fac eu acum?! Ce face orice fata normala. Sunt la service cu masina. De ce?! Pentru ca am probleme cu franele...bine, si inca una alta pe acolo, ca deh, doar o conduce o fata :D mai o groapa, mai o bordura, mai un catel, un pieton, mai o "liniutza" :))

Bun, si ce fac eu acum?! Scriu pe blog. De unde?! Din cea mai smechera sala de asteptare dintr-un service pe care am vazut-o ever.
Unde?! In otopeni, la fostul METRO Otopeni, unde acum e un mare...nuah ce, dar MAREEEE Tiriac Auto. cu toate marcile si bla bla. Si cum eu am un Hyundai, aici mi-e locul.

Zis si facut, am venit la service cu bolidul. Si m-a condus nenea de jos de la receptie "marfa" in sala de asteptare. Dar era undeva sus, in cladirea aia mare si anosta si mie mi-era frica sa stau signura aici, am zis ca mai bine stau jos acolo, unde mai sunt people...si, pana la urma am venit sus in "sala de asteptare". Phiu, bine ca nu m-am pierdut pana aici!!! Ca e greu de ajuns. Dar cam asta e singurul defect.

Sala. E una maaaareee si primitoare. Cu multe scaune misto, bancute si alte alea. E aranjata cam ca o cafenea asa. Cu masute si fotolii din alea trendy friendly si cu 2 LCD-uri mari si...PC cu net! Ce crezi?! Stau si astept bolidul din service si o "ard" pe mess. foarte tare frate!!!

Ca sa nu mai pun la socoteala politetea staff-ului si curatenia! Bravo bai baieti! tot respectul! Bine...nu va mai uitati asa ciudat la mine, ce daca sunt singurul client in service?! Si mai sunt si fata?! E criza, nu stiati?!

Bravo lor, Hyundai rullz :)) Sa-i aud acum pe impatimitii Porsche Romania!!! :))
P.S. am uitat sa zic de tonele de reviste, de tonomatul de cafea MOCA!!!!!! si de apa plata si suculetz...si de un loc de joaca pentru copii! Am mai zis Bravo?! Parca nu. BRAVO!

4 comentarii:

Anonim spunea...

Hmm..un caz fericit cu service-urile..mai rar asa ceva...
cat te-a costat reparatia..si ce masina e?.. daca nu te superi ;))

eu am ford fusion si am dat 17 mil pe franele fata si niste flanse de amortizor :P

Anonim spunea...

asa e si la constatari pe langa chibrit...tot cu hot spot, scaune frumoase, cafea moca etc...doar ca acolo stai cate 8 ore !!!!!!

'Reea spunea...

Cred k se numeste Omniasig acolo unde e frumos...de zici tu...dar in acest service nu e cu "hot spot". Ai un birou numai al tau, unde stai bine mersi in fund pe scaun, cu cafeluta si nu te deranjeaza nimeni...si nici nu stai 8h. Ideea e ca am apreciat k s-au gandit la plictiseala noastra ;)

Anonim spunea...

da este la omniasig, e la vreo 4 statii de chibrit. Exact langa GRIRO. Si da este frumos.

eu am stat la constatare de la 17 la 24 pentru o amarata de bara din spate. :(