marți, 17 martie 2009

S cum?! S.....3!


Nu fiti obraznici! Stiu ca primele lucruri care v-au venit in cap au fost "S-cum? S-mata!"...dar sa vizionam neshte lucruri mai serioase.
Sa ne intelegem: serioase pentru mine! Si anume: Audi S3. Cine stie cunoaste. Si anume pasiunea mea pentru aceasta masinuta cu 3 pedale.
De ce Audi S3? Pentru ca d-aia! E un motiv destul de bun?! Nu! Buuun, atunci pentru ca e frumoasa! Na, cu asta v-am dat pe spate!
Imi place pentru ca: E AUDI. E nemteasca. E finuta in dimensiuni, deci o poti oarecum parca pe unde vrei. E hatchback deci n-o lovesti prea des cand dai cu spatele (Doamne ajuta la senzorii de parcare =)) ). E agresiva (mica si a dracu'). E frumoasa de la mama natura, o poti lasa lejer fara "tiuninguri" si e oricum "sclipicioasa". E numa'buna de pus pe ea o supapa blow-off care sa intoarca capul femeilor din statiile de tramvai (ah, asta era pentru baieti). Are etrierele negre! Nu rosii! Are tractiune integrala!
De ce nu-mi place: Pentru ca au deja prea multi tarani. Pentru ca consuma mult si n-am bani de benzina. Pentru ca (de fapt, cu asta trebuia sa incep) nu am bani sa mi-o cumpar. Pentru ca sigur i-as rupe spoilerul in vreo bordura. Pentru ca vine cu halogene stock (ma astia au innebunit?!). Pentru ca trapa costa 700+ de euro. Pentru ca nu mai vad ce sistem audio au.

Care e ideea? Ideea e foarte simpla. Imi plac masinile. Si gata. Iar asta imi place cel mai mult. Imi place puterea ei de 265 de cai pe care nu cred k as sti sa o folosesc, dar promit k as invata (poate se indura cineva de mine :) ) Imi place mutra ei, de zici ca latra la tine...da' a dreaq mai si musca! Ah si jantele ei...manca-le-ar mama pe 18 offf offf mai mai.
Asa si acum...o sa va las 10 minute sa radeti de o fata idealista, care crede ca stie shit about cars...cand de fapt probabil n-are idee. Si sa va imaginati asa cum imi bat joc de taranushii cu BMW 320 la stop :)). Eu una ma amuz...si o sa imi pun dorinta sa am banii odata sa imi iau un acaret d-asta...macar cu telecomanda :P.

16 comentarii:

Anonim spunea...

daca ai bmw320 esti taran? hmm si eu care voiam sa-mi cumpar bmw320... de curiozitate..u ce masina ai? ;))

'Reea spunea...

:)) stii bine la ce fel de oameni ma refeream. La cei care "plescaie mentol" si dau ture de magheru agatand pitzipoance si se dau mari barbati adevarati pentru masina pe care o conduc. ;) Nu inteleg de ce o iei personal cand eu nici macar nu te cunosc. Eu, ce masina sa am, un trabant. Dar u sufar de basini si nu am ceafa lata ;)

Anonim spunea...

am avut si eu trabant :)).. pe bune..era unu albastru deschis... de fapt taicamiu avea..dar era masina familiei..si odata cand veneam de la tara sa rupt planetara pe la crangasi pe undeva :))
in ford fusion pot sa plescai mentol si sa ascultmuzica tare? ;))

Oricum nu mai vreau bmw320 ...vreau vw GTI :))

'Reea spunea...

Ar fi ideal sa nu plescai pentru a nu e politicos :D

Sper ca ai inteles intr-un final care era ideea cu BMW-ul! si sper ca ti-a trecut supararea :D

Anonim spunea...

eee..am inteles..desi pana si clarkson si hammond de la top gear zic, despre aia cu bmw ca sunt niste melteni... :)

'Reea spunea...

:) Mai, sper sa urmaresti in continuare tampeniile pe care le voi scrie pe aici...nush cine esti si de unde ai aparut, dar esti bine venit! :D

Anonim spunea...

eee..urmaresc tot ce misca in internet..blogu tau si a lu' badea.. haha.. glumeam.. ar trebui sa-ti faci o sectiune pentru "clienti" cu intrebari de genu "how did you find us" :)) sa stii de unde apar clientii ;)

ms

'Reea spunea...

Sunt inca la partea in care imi prind urechile prin blog pe aici! Sunt insa foarte bucuroasa ca am reusit sa pun chestia aia cu abonarea prin email :D
In rest, am urechile prinse maxim

Anonim spunea...

ce abonare? ...nam vazut..o sa caut..oricum primesc 1000 de mailuri/ spam pe zi..ce mai conteaza vreo cateva in plus de la tine :))

o sa caut sa ma abonez

'Reea spunea...

Pai am pus acum pe blog d-aia cu abonare prin mail...:( nu merge?! :(( Si daca nu merge poti sa-i dai "urmariti" :D

Anonim spunea...

gata :D am reusit..nici nu stiam ce e aia.. ma gandeam ca merge doar ptr "baietii" cu blog..ceea ce eu nu am... dar am conectat contu de gmail.

Sper ca am aparut acolo in fereastra

Anonim spunea...

da m-am abonat si la "na primeste mail"

Anonim spunea...

S3 nu prea e masina de taran/tigan. Un A4 sau A6 negru sau mai nou alb da :). Inca nu au tiganii S-uri asa multe :))

'Reea spunea...

d-aia imi si place...INCA nu e masina de taran!

Anonim spunea...

orice ar spune oricine..oricui i-ar placea o masina ca cele mentionate...alba cu geamuri fumurii(fara huse pe scaune)..eventual xenoane, trapa, o evacuare misto... sa apara asa fioros in trafic... cine nu recunoaste e ipocrit...(scz) ;))

e ca si faza aia... cu vulpea si strugurii acri.. sau noua nu ne plac manelele

Anonim spunea...

http://www.e-transport.ro/_files/newscustom/Audi-R8-original.jpg

this is what i am talking about. a dream, for sure, but a beautiful one that it worth working for ...