marți, 3 noiembrie 2009

De azi invat...dar n-am rosii :))


Initial post-ul s-a numit"Cum recunosti"...si ma gandeam k asa un titlu dubios poate naste curiozitati si intra lumea de citeste blogul...apoi, m-am razgandit...doar trebuie sa ma apuc de invatat!!!
Cum recunosti un om care se plictiseste tare rau? - Isi verifica mereu mereu mereu!! mailurile...si cand nu mai are nici unul nou le citeste pe alea mai vechi, doar asa, de amorul artei.

Cum recunosti un bou? E imbracat in uniforma si sta in mijlocul unei intersectii maxim de aglomerate. (Asta nush de unde am scos-o si sper k nu e nici un big chief de la MAI pe aici)

Cum recunosti o fata nebuna? O intrebi daca o cheama Andreea, daca e Gemeni, daca e nascuta pe 11 iunie, daca are un catel Cara si vreo pasiune morbida pentru S3. Si daca zice da, fugi!

Cum recunosti ca ai nevoie de ajutor profesionist? Nu recunosti!

Cum recunosc eu ca trebuie sa ma apuc de invatat pentru IELTS si GMAT? Nu recunosc, ma fac ca am treaba si ascult de 1000 de ori stand-up-ul ala al lui Costel de la Deko care spune asa ceva: "Ba, de maine trebuie sa invat. Ma trezesc la 10 si ma apuc sa invat.....Ma trezesc a doua zi si zic: "Azi invat!" dar mai intai trebuie sa mananc! Cum sa mananc ca n-am rosii. Ma duc sa cumpar rosii..." etc.

Asta-i lnk-ul, pana ma prind cum se uploadeaza direct, dati si voi copy paste!
http://www.youtube.com/watch?v=vzSd599vWhg&feature=related

Deci eu cred k ma duc sa cumpar rosii. Mai vrea cineva ceva? Orice? Antira WC, un odorizant de masina? Are nevoie cineva sa ii fac o revizie? Ceva, orice? Ca altfel tre sa ma apuc sa invat!!!

:((

7 comentarii:

andrey spunea...

verifica si folderu' de spam ..tot asa de plictiseala :D

Anonim spunea...

ce ti mai place shourma

cokeaddiction101 spunea...

sunt persoane care de plictiseala tipa la angajatii lor...ais sunt cei mai cool!:) ocupatie sezoniera ce-i drept..dar merge!

undeva pe pagina de la youtube exista scris embed, copiezi codul, iar in fereastra in care scrii apesi pe editati html si dai paste...

'Reea spunea...

Ah,da ma asa era...jeeezzz...celelalte articole sunt ok, au si filmulete, m-am prostit intre timp :)))

Suflet naiv spunea...

Auzi, te cheama cumva Andreea, esti in zodia Gemeni, esti nascuta pe 11 iunie, si din intamplare ai un catel pe nume Cara si vreo pasiune morbida pentru S3?

Eu nu fug, nu pot.

'Reea spunea...

da, recunosc, eu sunt :D

...suna intr-un fel grav commentul tau...dc nu poti sa fugi?

Suflet naiv spunea...

Atingi o latura sensibila a mea, prefer sa spun pas :)