vineri, 13 noiembrie 2009

Ia polenu nu e polenu'


Azi dimineata....bolid, service, revizie...
Bolid: checked
Service...ajungem imediat, ah, fuck, gropi!
Revizie: almost checked, dar scump!

Pana nu de mult toate reviziile bolidului au fost facute la service Hyundai (am si un post despre sala de oaspeti de la Hyundai Otopeni, cred k o sa-l sterg....hmmmm). De ce la ei? Pentru ca na, toate piesele originale, preturile nu erau ffff mari, cat de cat ok, ai increderea ca daca te duci intr-un service mare nu te fura...prea rau....puii mei, nush, sincer, ca ma trimitea mama.

Si asa m-am tot dus eu cu masina vreo 4 revizii la ei. Maxim 4 (numai eu, ca masina a facut vreo 10 revizii k popa pana acum). Din care, in doua din ele mi-au schimbat filtrul de polen. Bine ca l-au schimbat sincer, ca aveam un aer conditionat super senzatie....mie vara aerul conditionat (pardon, clima bizonica - adica cu doua zone, nu e nici un bizon la mine in masina care respira cald/rece) =))...deci, AC-ul meu merge piesa....face ultra frig! Si repede. Si consumul era doar cu 230% mai mare...nu e mare diferenta :))

Azi, service...nu hyundai (multumesc lui Dumnezeu). Am gasit cel mai super senzational service din lume si cel mai tare mecanic...(mai are si gene lungi pe deaspura ;;) ). Revizie plus inca niste maruntisuri pe acolo....Bunnn...si de ce scriu eu despre revizia mea pe blog???

Pentru ca in mom in care mi-a scos torpedoul sa schimbe filtrul de polen, Senzational Doamnelor si Domnilor, numai la Hyundai Service in direct, daca doriti sa aruncati niste bani pe apa Sambetei, sunati acum si numai acum!!! Va invatam noi cum! IA FILTRUL VECHI DE UNDE NU-I!

Nu-i ca nu-i de unde daca nu-i.

Deci AC-ul meu senzationescu...nu avea filtru de polen. As in deloc, as in lipsea cu desavarsire...gone, du-te tare, paaaa, no filter for u baby!
Da da...si l-am platit de cel putin 2 ori numai eu! Pai nu merita astia sa le dai na-na? Si ce sa fac eu acum? Sa ma dau cu curul de pamant pentru plata piesei? Sau pentru ca am platit si manopera ca incompetentii aia sa imi schimbe filtrul?? Nu...dovezi? Ai? N-ai!

Atunci ma duc sa imi fac o narghilea! Si nu ma mai duc niciodata la Hyundai! Si nici voi!

2 comentarii:

Anonim spunea...

Stau si ma gandesc k un filtru d polen e o nimk toata ,am auzit si de mai rau..si mi-ai zis si u d una mai nasoala (faza cu pulishul..),d c pulish..pai dak P*** polish :)) .Si stau si ma gandesc(hhmm..in comm asta am gandit d 2 ori..hmm..ciudat..)unde o sa ajungem peste cativa ani..dak acum au atat tupeu,e clar k ,cu timpul tupeul asta va creste si cine stie..o sa ajungem sa te duci cu o masina..si cand vii sa-ti ridici masina o sa-ti dea alta..ca na..tupeul e mare :)

tzighy spunea...

Buna narghileaua. :>