sâmbătă, 13 noiembrie 2010

Pisica caminista


M-am intors aici...de ce?! Nush, dar imi place aici, e locul meu...Rheea.ro nu e gata (de tot)...si aici e mai confortabil asa .
O sa mut si poastarea de pe Rheea.ro aici, pana se face bine site-uletzul ala asa, k sa mai dau de veste.

Despre ce e vb in emisiunea deazi, dragii mosului?! Despre o pisica caminsita. Dar smechera a naibii, nu da nici un ban dar sta la Gold Accommodation daca vrea coada ei si eu platesc sa-mi iasa pe nas.

Prin campus pe aici e o matza...alba, pufoasa, mare, pare batrana dupa moaca. Si n-are nici o greata. Nu sta la mangaiat, dar nici nu fuge, merge asa pe langa tine pe trotuar, te ignora cu desavarsire (stiu si eu cum sunt fazele astea...e mai veche aici si se simte superioara..:) ).

Si, am tot vazut-o. Azi dimineata mi-a zis Dave (colegul meu de apt, englez...povestesc despre el in alt episod!) ca a gasit o pisica dormind pe un scaun in bucatarie...dovada: era PLIN de par - bine, si toaletele sunt pline de par dupa ce se spala maimuticile...dar asta era Alb!!!

Funny, chiar ma gandeam ce matza nebuna, intra noaptea pe unde poate si doarme. (Sa nu ma judecati k nu am haz, dar sunt trista dupa intamplarea de azi :( ). Si cum eram eu asa concentrata intr-un video call, aud miunaturi. Si in capul meu: "miauna Razvan sau iau imi da audible-uri din alea cu matze" Oha. Cand ma ridic si ma uit pe geam, la geamul meu matza, mieuna mama mama. I-am deschis si am poftit-o inauntru. S-a facut comoda la mine in pat, i-am dat lapte, a inceput sa isi faca treburile zilnice (ajunsese la partea cu linsul peste tot). Si am lasat-o sa se spele sa se faca gigea. Mi-am facut peste si legume fierte..i-am pus ei intr-un castronel, l-am verificat sa n-aiba oase. A papat tot...fireste. A baut apa...Toate astea din castroanele si farfuriile mele!!!

S-a culcat, s-a mai lins un pic, a mai mieunat de 2 ori, nani nani.

S-a trezit: Se uita la geam si m-am gandit: sa vezi ce bucurie imi face asta k face pipi in pat. De unde?! S-a carat afara, am urmarit-o. A facut shushu, a acoperit dovezile (exact ca Bria mea de acasa....ssshhhttt, sa nu stie nimeni ca am facut shushu aici!!!). si am chemat-o, poate vroia inapoi. A venit a mieunat de 5 ori s-a catarat pe geam (da, ca sa evit intreabrile idioate, stau la parter!) si direct la mine in pat.

Fix cu 2 minute inainte imi adusesera fetele (le voi mentiona doar numele dar descrierea intr-o alta emisiune de divertisment) - Livia si Iulia - mancare de pisici de la One Pound Store. (Si pana sa va intrebati daca sunt neubuna de v-am spus numele magazinului...nu, nu sunt, doar k eu cand am intrat prima data acolo am intrebat 3 persoane: "aici chiar orice costa o lira?!" "Sigur?" "Suneti absolut sigur????" Si da, totul costa o lira si au fff multe chestii fff misto....iar mancarea de pisici, 3 conserve 1 lira :D ).

Si cum aveam mancare+pisica m-am gandit sa le combin. A mancat Haplea mama mama. Da, tot din farfuria mea! Of, daca ar stii mama :)). Apoi s-a catarat in pat si se uita melancolica pe geam...si m-am gandit eu ca vrea sa se care...apoi chiar asta a facut. S-a carat pe geam, cum a si venit. Si sincer ma uit din 10 in 10 min pe geam poate o vad din nou...dar sigur doarme in alta parte diseara. Si pentru cei care stiu ce simt al proprietatii am eu...va puteti imagina cat de tare ma irita asta!!! Vagaboanta dreaq! Vine ea acasa!! (Chiar o rog...ca mai am doua conserve :(( )...

Si da, am petrecut o zi langa o vietate cu blana. A fost bine pana a plecat...imi e tare dor de animalele mele de aksa....si ma simteam chiar bine, aveam si eu o vietate aici langa mine...:(. Sper sa se mai intoarca, desi, la cate camere sunt in tot campusul asta...tare greu imi e sa cred. Poate totusi...mancarea mea de la One Pound Store a convins-o :D.

Niciun comentariu: