duminică, 22 martie 2009

La baie! In Club!


Poate posturile astea sunt citite si de baieti...Ca atare m-am gandit sa le impartasesc din minunata experienta de "pipi la baie in club". Pipi la baia de fete nah.

Dupa cum stiti, orice consoarta are nevoie din cand in cand la baie...si sa stiti ca vezica noastra nu tine cont de locatie. ea se umple indiferent daca e acasa, la munca, la shopping sau...in club. Orice club. (Bine, trebuie sa va recunosc ca vezica mea e usor rusinata cand trebuie sa faca shushu in cluburile de fitze...se gandeste ca nu-i de nasul ei!)

Ok...Exista 3 etape ale mersului la baie!
Etapa 1: Ajungi in club! Trebuie sa mergi la baie sa vezi daca pe drum (de la masina/taxi pana inauntru) nu s-a defectat ceva in compozitie. Intri in baie. Totul e ok, chill, baia e inca curatica. Nu sunt decat vreo 13-14 fete care fie fac shushu ca le-a fost frig la picioare...( ce sa va fac dragelor daca veniti in cartofiorii goi, in sandalute, in februarie?!), fie se uita in oglinda si fac ultimele retusuri inainte de MAREA intrare in the club!

Etapa 2: (sau Doamne ajuta!) Acum e momentul critic, in care vezica ta are nevoie pe bune la toaleta! Si pleci de pe ringul de dans (sau de la masa)...si te indrepti spashita spre toaleta. Deja stii ce ti se va intampla. Eh, voi, dragi baieti nu stiti! Hai sa va explic.

Deshizi usa incet...incet...si auzi dinauntru un vuieeet!!!! "Oh doamne, chiar trebuie sa fac shushu?" Vezica: "DA!, ca alftel o sa fac pe tine!".
Si intri. aproximativ 50 de fete (minim!) care ce crezi? toate fac pipi in acelasi timp! Sunt maxim 6-7 wc-uri...dar nah! Se sta la coada. Te uiti in jos, ca sa nu pari taranca ca te zgaiesti la vreuna.

Ok...
discutia 1:
"da fata, hai lasa-ma, ca aseara am iesit cu ala, nush fata cum ii zice, de are R8-ul ala alb fata..du-te ma de aici daca ai stii ce apartament are fata....in Colentina acolo."
"Hai fata, sa mori tu?! Si ai fost la mall sau unde te-a scos?"
"Da fata am fost la mall acolo, nush sa iti zic unde, da mi-a luat pantofii astia fata, uite, de la Ghies, nu-s hot?"
"A, ba da fata, ce tare, pai vezi ca poate daca te tii de el te muti si tu in Bucuresti, macar o garsoniera cu chirie ceva sa-ti ia..."
"Eh, lasa fata, ca nu e el cine stie ce, sa-l fi vazut pe ala de joaca la Rapid, ala era chiar bun fata, cu ala m-as muta, da' era cam zgarcit, am mers cu el la un restaurant pe aici prin oras, nush cum ii ziceti voi, "Casa lu' David" sau ceva de genu' asta si a platit cu chiesh saracu' n-avea card d-ala argintiu...si, in plus, nu mi-a luat nimic cadou, si am umblat cam 2-3 sapamani cu el fata...da' era asa buuun..."

discutia 2: "hauzi fa?! Ia zi, sa vede celulita?"
"Nu fa, stai calma, ti-am zis ca daca iti pui fusta asta nu sa vede, fa, da e cam lunga fusta asta, de ce nu ti-ai luat rochia aia da balerina?"
"N-am cum fa sa o port aci in club ca se ia Francis da mine ca zice ca sunt panarama. Da lasa fa, ca cand venim noi cu printesele, vin in ia"
"Auzi, da ce-ti veni fa sa te freci cu Francis fa?! Ca ala de ai iesit uichendu' trecut avea mai mult cascaval ca asta fa"
"Da Florentino, da esti proasta, ca ala mi-e promis ca imi aduce masina acum cand se intoarce din Germania si m-a mintit fa, ca mi-a adus nu stiu ce parfume si bijuterii ca cica n-avea masina d-aia de care vriau eu, BEMVEU d-ala alb"
"Hai sa moara mie! Pai si tu l-ai crezut fa?!"
"Nu, normal, pai d-aia ies cu Francis, ca asta a zis ca e unu' la Vitan acolo, unde lucreaza el, si ca o sa imi ia un BMW-u din asta alb daca umblu cu el...da la el nu mai merge fa sa imi cumpere haine. Da ce fa, asta nu-i frumoasa?! Mi-am luat eu fusta asta, de la Dragon d-acolo...mi-e doar sa nu se vada celulita pan ia"
"Nu sa vede fa, stai linistita, da trage-o si tu mai sus sa se vada bucili"

dicutia 3: "Caty?! Ai la tine fondul ala de ten de la Lancome?"
"Da Flori! Il vrei? Da' tu de ce naibii nu ti-l aduci ma?!"
"Ma fata, am uitat complet, m-am dat acasa stii, dar uite, ca aici, pe obrazul drept s-a dus la dracu culoarea...Si da-mi si fardul ala mov al tau, de ti l-ai luat din Italia"
"Ia fata, da hai si tu mai repede, ca eu mi-am terminat de prins parul si vreau sa il vad pe ala bun de s-a asezat langa masa noastra acolo"
"Care fata? Ala la costum? Du-te ma, ca pare un sarman, ia, auzi, tine si mie poseta un pic, sa imi fac putin genele..., da fata, nu pare cine stie ce ala, n-ai vazut ca nu are chei de la masina in mana? Si bea uischi d'ala nu bea sampanie" "Hai ma Flori ce esti si tu asa?! Poate a venit omu' cu taxiul, auzi, ia da si mie un pic penseta, o ai la tine? Ca uite, parca nu m-a pensat bine proasta aia de Mariana. De fiecare data am probleme cand ma duc la ea"
"Da fata, vezi ca e in geanta acolo. Da ai si tu grija cum tii geanta, ca abia mi-am lipit manerul ala! Ti-am zis ca astea care nu-s originale se rupe repede...eh, da macar arata bine!"


Of Doamne....si tu de fapt vroiai doar sa faci shushu...insa pleci de la baie cu informatii complete despre toti jucatorii de la toate echipele de fotbal, despre toate facaturile de genti, despre toate cafenelele din Bucuresti, despre ce si cine si cum..., despre ce masina si- mai luat cutare sau cum functioneaza un Vertu fata! Oh! Story, Ciao, Cancan pentru 3 luni de acum inainte!

Si....Etapa 3: In etapa 3 e grav daca ajungi la baie! Sa fie clar, nu te duci decat daca ai neaprat nevoie!! Dar
NEAPARAT!!! Pentru ca in etapa 3 toate fetele cochetele care au baut ca niste vaci ce le-au dat baietii la masa, acum brusc se simt rau! Si?! Cum si?! Dau la boboci. Cum unde?! LA BAIE, IN CLUB!!!!!!

8 comentarii:

Anonim spunea...

cîhh... ma uimesti cu ce ai scris aici... nu credeam ca pitzipoancele au ajuns asa departe...
nu stiu cum e la fete la baie..as putea sa te cred pe cuvant dar pot sa-ti zic, ca la baieti e asa: intrii, te pi*i, te speli pe maini(daca te mai speli :))) si iesi... numi amintesc ca baietii sa discute dastea..sau orice altceva la modu la care descrii u aici cu pitzipoancele :|

Anonim spunea...

partea intresanta e ca 80% din fetele alea au blog si scriu pe el exact ce ai scris tu aici...vezi tu, pt ele, celelalte vorbesc de r8 uri si lancome, nu ele...de asta nu o sa se faca bine EVER...

'Reea spunea...

Imi pare rau ca esti "anonim"...si cred k gresesti! Poate stii tu ceva mai bine...sau paote intr-adevar cunosti close vreo pitzi...k eu nu...doar ce vad de la departare.

Eliana spunea...

pt Anonim: Da? esti tu sigur ca despre asta scriu acele fete? Esti tu sigur ca 80 % dintre cele care le vedem prin cluburi, machiate excesiv,botox, colagen, mai mult dezbracate decat imbracate, extensii, multe bijuterii,unduindu-se lasciv pe langa fel si fel...de barbati, in general cei trecuti de a-2-a tinerete...sunt capabile sa isi creeze un blog , in care sa mai si scrie?? Ok poate sunt...o parte care au blog! Dar cate reusesc sa si scrie corect din pct de vdr gramatical! Daca ele nu isi pot scoate din vocabular acest "fa" , pentru ca li se pare " caterinca"... ma indoiesc ca nu ai remarca diferenta dintre un blog ca asta si unul creat de aceste "domnisoare".

'Reea spunea...

Ha, mersi Eliana :D
Am si eu un aliat :)))

Eliana spunea...

m am suparat ! si cand ma supar fac urat :P .
te pup

'Reea spunea...

oh god, bine ca nu te-ai suparat pe mine :D

Anonim spunea...

'Reea esti cea mai tare! ai pefecta dreptate in tot ceea ce relatezi aici..chiar mi ar placea sa te cunosc mai bine..