duminică, 22 martie 2009

Saracu' roman...sambata!


Pai, ce sa faca?! Ce nu poate face in celelalte zile pt k-i la serviciu! Shopping mancatzash!
Si unde? La Carrefour, la Mall, la Ikea, la Bricostore, la Mobexpert, la Selgros, la Metro, la Mega'.... oriunde e loc mult, sunt multe produse si multe tanti la case de marcat.

Bun, si ce cumpara?! Pai...nimic! Dar se duce (romanu') sa se uite! Bine bine, dar eu de unde stiu?! De unde stie toata lumea. M-am nimerit in nefericita zi de ieri, sambata 21.03, mai pe la ora pranzului asa, in Carrefour Baneasa. Eu cu putina treaba de altfel...Si cand am intrat in...in...in locu' ala mare unde sunt si magazine si bla bla, aaa...in galeriile Feeria ma, asa! ZDRANG! O tona de oameni se revarsau spre iesire si m-am simtit ca in tunelul ala unde testeaza astia masini pt. aerodinamica! (Nu-i bai...coafura mea rezista! Si nu folosesc Taft). Si in gandul meu "Pfooaa, pleaca astia, m-am scos, e liber inauntru" De unde?! Ce crezi?! Toti erau acolo INAUNTRU (toti ceilalti). Acum nu mai merge gluma ca aia care nu erau in trafic erau la Carrefour, pentru ca in trafic era de-a dreptul lejer, asa ca trebuia sa ma astept!

Bine bine si ca cautam eu la Carrefour sambata?! Pai cine dreaq a mai tinut minte dupa primele 5446767 de carucioare peste picioare?! Oh doamne!!! In cele din urma am intrat in hypermarket, fara o tinta precisa, dar m-am lipt de un perete si am zis "Mooaaaa, astia ma casapesc!" Am respirat adanc si cu grija am inceput sa ma strecor printre ei.
"Stiu! Trebuia sa ajung la raionul de rechizite, sa-mi iau o agendutza...una mica, si niste pixuri." Zis si facut! Mi-am luat agendutza (cum ma sa dai pe o agenda de copil 10 ron?! ntz ntz ntz...) si mi-am luat niste pixuri...asa, ca da bine la "job" :D. Si plec fericita spre casele de marcat!

Tanananaaaaa! Un nor negru de fum se abate asupra parului meu iesit din tunelul "vanturilor" :)) (mersi Razvane:)) ). De ce?! Pentru ca erau cozile cat casa (nu cat casa de marcat, asa, cat o casa mai mare asa...gen Becali pe Aviatorilor) ! Se imbuleazu oamenii cu copii dupa ei...babe, mosi, tineri, minori, majori, toti! dar TOTI! erau acolo! La casele de marcat din Carrefour Feeria, sambata 21.03 la ora pranzului. Am respirat adanc, am lasat la loc agendutza si pixueltzele si mi-am bagat un bat in fund si m-am carat!

Nu am cuvinte sa va explic cat am facut pana la iesirea din Feeria...Oricum, o sambata de neuitat, petrecuta alaturi de confratii mei de prin toooooata Romania, veniti la shopping de...nimic! Si auzi ma!? Se plange romanu' ca nu are bani! Saracu'....

Un comentariu:

Anonim spunea...

E asa aglomeratie pentru ca e criza :)

cand vrei sa te duci la mall..e vb despre baneasa si plaza..fa ca mine..in timpul saptamanii dimineatza e foarte liber.

Dar probabil u nu ai timp atunci..deaia te duci sambata.. ;))