duminică, 3 mai 2009

In loc sa repar scurgerea din baie...


La mine in baie se intampla un fenomen ciudat...mi se tot infunda scurgerea pentru k nu am girja de cat par arunc in chiuveta...O sa o educ eu si pe scurgerea asta...sa puna parul ala frumos intr-un loc si sa mi-l dea inapoi, k eu am dat bani frumosi k sa creasca asa mult si lung...nu sa se infunde ea cu el. Eh, obraznica. Dar ma ocup eu de ea.

Insa, inainte sa fac chestia asta, pe care o tot aman de 3 zile...scriu ceva aici. Cum mi-am petrecut eu 1 mai?! La mare logic, ca toti romanii :).

Kiddin. Sincer, am stat aksa (as in, in casa) si m-am simtit al naibii de bine. De vineri seara a inceput totul...suc, apoi venit la mine, narghilea...sambata, gratar, filme, monopoly, narghilea, duminica same. Si suntem 5 prieteni kre ne petrecem timpul uite asa si bine ne mai simtitm. Ne radem, ne glumim, ne mai si injuram, ca deh, n-ar fi mentaly challenging altfel...ca sa copiez ceva din gura domnului Gradi. Si din cand in cand noua ni se mai alatura inca 3 oameni ff tari.

Si totusi?! Mie imi lipseste ceva. Rad, glumesc, ma simt bine, am cam tot ce imi trebuie...si totusi imi lipseste ceva. Ascult Thievery Corporation, care observ ca a devenit o mica obsesie pentru mine in ultima vreme....si ma gandesc...la ce?! La ce-mi lipseste.
Gemenii din mine cred k s-au despartit or smth, pentru ca ma simt singura.
E ca in filmele proaste, in care o fata are cam de toate, dar nu are...acel CEVA.
Si e asa aiurea sa razi toata ziua, si, la un mom dat cand toti pleaca de la tine, ramai sa scuturi cenusa narghilelei si te gandesti..."Iar sunt singura..." si te bagi in apa calda din cada...mirosi spuma frumos mirositoare...si tot singura esti.

Apoi mai ai 2, 3 ganduri negre, ca deh, fara ele nu se poate...si vine seara...si dormi...Si a doua zi la fel.

31 de comentarii:

andrey spunea...

ia uite pe cineva normal la creierii capului :)).. adica foarte tare ca nu te-ai dus dupa turma la mare... ca sa nu mai zis ca naiba au facut aia acolo ? :-?
ca soare a fost asa cu dinti..a batut vantu... s-au dus la cluburi acolo ? sunt si aici cluburi... credeam ca eu eram singuru idiot care a stat acasa de 1 mai..ma rog am stat acasa si am facut teme pt jegu de fak :)))...

pacat de par...

Anonim spunea...

of of of

Anonim spunea...

nasol

'Reea spunea...

ce commenturi pline de substrat da "anonimul" din poveste...bravo bre! multa inspiratie!

Anonim spunea...

a fost marfa,mai bine ca nu ati venit,ca si asa era aglomerat. ar fi bine daca am avea mai multi studenti silitori! si fete cu multi amici,care stau in casa si se joaca diverse jocuri sau vorbesc inutilitati amuzante,logic!
am avea noi,nenorocitii,mai mult loc

'Reea spunea...

Trebuie sa recunosc ca am ras la ultimul comment!!!
Stiam ca va fi aglomerat si am lasat loc liber desfraului din voi...am stat noi cuminti in casa, cu AMICII nostri si ne-am jucat ca niste copii...totul spre binele vostru :))

Anonim spunea...

sa mai stati, cat mai multi.ca de ex. din cei care au fost daca ar fi stat cam 3 sferturi era perfect!

Anonim spunea...

sa inteleg ca nu aprobi toate comenturile?

andrey spunea...

silitor nu sunt..da' tre sa muncesti ca sa treci anu'...ca deh politehnica..nu prea merge sa treci ca pestele prin apa...daca nu era de teme...fugeam si eu cu turma :))

'Reea spunea...

Nu nu, aprob toate comm...ca sa vada lumea aici ce oameni de seama :)
Imi plac oricum "curajosii" care se semneaza "Anonim"....
Ce pot sa iti zic?! Simt un ton usor nepotrivit in ce spui tu aici...dar nah, nu poti sa le ai pe toate.

Anonim spunea...

da, tu esti foarte curajoasa si le ai si pe toate,iti lipseste acel ceva sau mai exact CURAJOASO, cineva pentru ca e lumea proasta si nebuna si nu vede cat de perfecta esi tu de fapt! nu cred ca identitatea are legatura cu marele curaj.

'Reea spunea...

=))
Nu vrei tu sa fii prietenul meu?!
Sau poate prietena mea?!?!?!
Esti foarte tare frate...u made my day. Imi pare rau k blogul meu nu e f citit, ca sa iti vada lumea intreaga maiestria :D

'Reea spunea...

si, ce sa faci?! nu poti sa le ai pe toate. Tu ai inteligenta, sclipirea, iubirea si ce mai vrei u, iar eu am un amarat de blog ;) pe care iti pierzi tu timpul :)

Anonim spunea...

nu am zis asta,dar nici nu ma plang
mai bine zis multumestete cu ce ai BRE,sau nu !

'Reea spunea...

as putea zice: "mulumeste-te" parca asa era...sau nush, u tre sa stii mai bine.
sa incheiem intr-un spirit de "anonim" "of of of" "nasol"...si acum hai, fugutza la treaba ;)

'Reea spunea...

Ah ah ah! si nu mai TIPA la mine pe blog, ca dorm pestii

Anonim spunea...

Penibil

'Reea spunea...

Intr'adevar...penibil sa nu stii cum se scrie "multumeste-te"...ca banuiesc ca la asta te-ai referit nu?! Nu cred k ai fi avut nesimtirea sa ma jignesti in nici un fel...Tu, asa un fin....

Alex spunea...

Anonim prietene, presimt ca tu ai fost la Costinesti, ai stat in gazda la dom' Ionel, ai mancat bomboane agricole pe plaja si toate astea cu garnitura de cola la 2 litri cu iz de "ciaormaaa".

Vezi tu...in cazul in care aveai bemveu mergeai frate la Mamaia si o ardeai posh la banbu...dar deh fiecare dupa posibilitati.

Lasa i pe astia care o au cu gramatica (macar) sa si traiasca viata cum vor ei si sterge te pe picioare inainte sa intri pe blogu lor nu de alta dar te ai murdarit de la tarana care ti curge din buletin.

Apropo...o stii pe aia cu albina?


ROIU!

andrey spunea...

uau ce de discutii aprinse si de comenturi doar intre 2 oameni si jumatate :))

Anonim spunea...

Nu nu, doar" penibil" MULTUMESTETE cu atat p.s. Nu te cunosc,dar cred ca esti ff complexata!

'Reea spunea...

Se vede ca nu ma cunosti...k iti mai tineai gurita! Eh, eu una ma consider o norocoasa ca nu ne cunoastem, aveam niste pretentii ce-i drept de la oamenii pe care ii cunosc...

'Reea spunea...

=)) ce stil de commenturi =)) "roiu" =)) f tare ... polemici aici, alea alea...si totul de la un 1 mai vai de mama lui...

andrey spunea...

in cazu in care erai jmecher, adika jmecher destept nu retard cu bmw, nici nu te apropiai de mamaia de costinesti..sau ce mai vrei tu din jegu asta de tara...

Victor M spunea...

Ne bucuram cand lumea merge la mare de 1 mai. Noi, oamenii normali. Niciodata n-ai sa vezi Bucurestiul mai curat si linistit!

Unknown spunea...

Cum ar fi ca a doua zi sa nu mai fie la fel? :)
Sau mai bine zis...cum ar arata o altfel de "a doua zi"? :)

'Reea spunea...

Recunosc acest sfat!
L-am mai auzit de la singura persoana! :)
Monica, "cocheritza" mea, asa cum o stie toata lumea. Ai dreptate. Cum ESTE?! cand a doua zi nu mai e la fel?!
:)

Unknown spunea...

Aha...am reactivat "ciocanelul"? :))
Te-am zarit in blogosfera luptand cu morile de vant - anonime ce se rotesc ritualic in aceeasi directie si(isi) dau aere...crezand ca ele produc energia...cand de fapt meritele sunt ale vantului si ale oamenilor care le-au inventat :).
Si vin si te mai intreb ceva: merita osteneala luptei? :)

'Reea spunea...

:) Nu ma luptam neaparat, vroiam, cred..., sa vad ce mai iese din "cutiuta" fermecata a "anonimilor" si m-am lasat prinsa in jocul de cuvinte!

Si s-a lasat cu mult ras!
How r u my dear coach?!

Anonim spunea...

LA MULTI ANI ....CINEVA DE LA URBAN PE CARE AI O URA .....LA MULTI ANI SI TOT CE ITI DORESTI PUP

Anonim spunea...

la multi ani ....alex stresatul :))