vineri, 24 aprilie 2009

M-a certat lumea

Pentru ca ma tot trage lumea de manecutza mea bufanta (de la bluza mea cea noua, primita de la Iepuras) mi-am dat seama ca ar fi timpul sa postez din nou ceva pe blog.

Dar pentru ca inspiratie mea este mai mica decat nivelul marii o sa pun acilea poze cu niste masculi feroce care imi impaienjenesc mie visele :)). Kiddin.
Nu, o sa pun niste poze cu tipii pe care ii consider most attractive!
Si pana sa oracaiti ca e un "post" nasol...permiteti-mi sa va spun k stiu deja :D.
Dar am pus si eu pozele astea aici sa ma mai inveselesc cand ma uit la blog...mai imi curge o balutza pe tastatura, mai mi se zbarleste pielea pe maini...ma mai si rog la Dumnezeu sa le dea sanatate parintilor lor (cum care "lor"?) baietilor!

So: 1. Chris Cornell:
2. Colin Farrell:


3. Billy Zane:

4. Jhonny Depp:


5. Channing Tatum:

6. Si ultimul....Enrique (ultimul k e mai gay asa...):

4 comentarii:

Tidusss spunea...

Pe mine m-ai uitat...eu eram pe pozitia 0

andrey spunea...

tipii sunt ok..dar in afara de numaru 4 care pare un adolescent toti sunt "unshaved"...asa stilul mai rebel :))...inteleg ca iti place stilul ala mai neingrijit :)).. glumeam

Anonim spunea...

Baa, da o poza mai competenta cu Cornel n-ai gasit ?? :(

Ia de-aci : http://meritoriu.wordpress.com/2009/04/13/pune-mana-pe-cornel/

andrey spunea...

Pot sa zic, ca era sa imi ia permisu azi pt 90 de zile? :)) Depasit pe trecere si neacordare de prioritate la pietoni... dar politia romana isi face datoria si a luat in dinti una bucata bancnota de 50 de euroi + 200 de lei :)))

Atat am vrut doar sa ma descarc...sorry pt offtopic.