miercuri, 8 aprilie 2009

Bad day 2 (short)


Ma gandeam la ceva acum...cand scriam ceva pe mess...
Ma gandeam ca sunt a dracului de rea.
Si ma mai gandeam ca am o mare parte din vina pentru ca nu am un iubit.
Si ma mai gandeam ca...asa rea cum sunt...si cu 1000 de defecte, au fost clipe cand am zis:

"As vrea sa ma pot lasa pur si simplu dusa de val, sa pot avea incredere in tine, sa nu mai fie nevoie sa stau mereu in priza, pur si simplu, sa nu fac eu nimic, sa faci tu totul, sa fii tu chestia aia care ma sprijina, care imi ia orice greutate, cat de mica, de pe umeri...pur si simplu sa ma las fara putere in bratele tale. Si sa nu-mi fie frica de nimic"

Si, cu toate astea....

18 comentarii:

andrey spunea...

hmm..da' tu nu ai si tu zile bune? numa' bad days... :(..aha deci n'ai iubit:> ...crek chiar esti rea..daca pana si tu ti-ai dat seama :|

Unknown spunea...

buna scuze de bagarea in seama
http://zambicim.blogspot.com/2008/10/pt-mama.html

'Reea spunea...

Ce intelege lumea....mda...

Mihai spunea...

andrey spunea...

hmm..da' tu nu ai si tu zile bune? numa' bad days... :(..aha deci n'ai iubit:> ...crek chiar esti rea..daca pana si tu ti-ai dat seama :|





:))))))))))))))))))))))))))

andrey spunea...

exact :)))

Anonim spunea...

Aduci a persoana frustrata din ce vad eu aici...iar persoanele frustrate nu au cum sa aiba zile bune...si nici nu au cum sa pastreze un iubit "normal" prea mult, sa aiba incredere in cineva, sa se lase purtat de val...etc.

'Reea spunea...

ai si tu dreptate in felul tau. Daca tu zici...oi stii tu mai bine

andrey spunea...

cine are dreptate? anonimu' ?
sau iar e o zi proasta?

'Reea spunea...

da, ziceam de "anonim" ca are dreptate...k o stii el mai bine ce si cum....ca daca tot e anonim poate ne cunoastem :) who knows :)

andrey spunea...

pai fa ceva sa nu mai fii frustrata... sau gaseste un iubit la fel ca tine(frustrat banuiesc) daca unu' "normal" nu se poate pastra...

'Reea spunea...

=)) N-ai inteles nimic. Aia cu "dreptatea" era la misto. Ii dau dreptate unui om care e "anonim", nu ma cunoaste si totusi ma judeca...deci, era la misto!!!! Si, poate nu caut un iubit chiar acum, thought of that?!
;) Hai sa abandonam aceasta discutie plicticoasa.
Sau, mai bine, poate deja l-am gasit pe ala frustrat ;)

andrey spunea...

ee..dai inapoi...uau..chiar aveai dreptate..esti rea "rau"...

si da sunt cam frustrat ca si tine..ca si altii..fiecare cu frustrarile lui..ca deh in viata nu le ai pe toate...

'Reea spunea...

de unde si pana unde imi spui k esti frustrat...eu cand am zis k poate l-am gasit pe ala deja, ma referam la un alt om, nu la tine, poate s-a inteles gresit ;)

andrey spunea...

pai.. atunci am inteles eu ca te refereai la mine...chiar daca nu... eu sunt frustrat de multe lucruri...ăhăă..tone :))

imi retrag cuvintele atunci..insa faza cu rea crek ramane ;)) fara suparare(si tu ai zis-o) :P

Tidusss spunea...

Mama ce de discutii pe aici fara nicio treaba cu subiectul :D

Sincer sa fiu, foarte multi mi-au zis (chiar si prieteni) ca sunt arogant fata de multi, ca-s plin de mine, ca ii tratez pe multi cu un aer de superioritate, ca fac aia, ca blablabla ca x ca y ca z. Chiar nu mi se pare, sunt doar "eu" si atat. Ce-i drept, am fost si voi fi ironic in varii situatii (n-are sens sa detaliez acum), e adevarat ca nu ratez niciun moment sa fac misto de persoanele care n-au habar ce vorbesc (deci chiar urasc genul asta de persoana) sau sa corectez cand vad o prostie.

Si tot primesc remarci de genul: ca ar trebui sa fac aia, sa fiu mai tolerant cu unii, mai intelegator cu altii. De ce ar trebui sa fac chestia asta n-am inteles-o si nu imi va fi de inteles niciodata. Daca esti bun cu toata lumea, vei fi luat de fraier (am facut-o si pe asta), daca ii critici pe toti iti vor sarea toti in cap. Sincer, prefer varianta a 2-a, ma scapa de esecuri, ma scapa de griji, ma scapa de persoanele care te-ar trada intr-un anumit moment din viata. Numai cei cu caractere puternice trebuie sa reziste, in fond ideea e ca prietenii nu trebuie sa fie 100, nu? Cativa buni si atat.

Si nu, nu am tendinta de a fi antisocial nici pe departe.

Pur si simplu unele persoane nu-s nici urate, nici proaste...si tocmai aici le este problema. Been there, done that.

andrey spunea...

pai da..din cate vad nici commentu tau nu prea are legatura cu subiectu.. sau e el foarte deghizat in metafore si nu imi dau eu seama.. :-s.. da' apropo care naibi' era subiectu? :)))

Tidusss spunea...

increderea in oameni, regretul ca poate atitudinea personala respinge oamenii din jur, sentimentul cum ca in adancul sufletului persoana proprie e mai vulnerabila si mai buna decat ar lasa aparentele sa se vada (nucleul e inconjurat de foarte multe straturi de aparare), o oarecare indoiala cu privire la propriile actiuni la modul "o fi bine, oare am gresit?"

si cu toate astea e cel mai bine asa, ratiunea tinde sa omoare sentimentul, dar si sa te fereasca :)

andrey spunea...

A murit blogu :(