luni, 6 aprilie 2009

Discutie serioasa!


Tocmai ce m-am intors de la farmacie. Am una aici langa casa, ceea ce e f ok...Pacat ca nu e Sensiblu sau Helpnet, unde am card.

Si de ce e pacat?! Pentru ca la cat ma costa medicamentele, faceam o tona de puncte pe card!

Ce mi-am cumparat: 1 sticla Olynth (normale, nu HA) = 15 RON
1 alt medic pt fete-bullshit = 27 RON
1 Strepsils Intensiv, cateva pastile acolo = 12 RON

Daca nu imi da cu virgula, totalul e de 54 RON. Cum ma?! Deci cum ma?!

Ca atare! S-a purtat o discutie serioasa intre mine si nasul meu, sinusurile mele, amigdale si ovare!
Discutie:
-"Prieteni! De azi nu mai aveti voie sa aveti simtiri!"

-"Tu, Nasule! Da dreaq in curul tau daca te mai infunzi! Auzi?! Nu mai ai voie sa curgi, sa faci pe infundatul sau sa ceri voie la baie!"

- "Da' de ce shefa?"

-"Pentru ca o sticla de picaturi de 10 ml solutie, costa cat nu faci tu ba amaratule, care esti amarat! Ca mai bine te vand da?!"

-"Voi 2, amigdalele! Nu mai aveti voie sa va umflati in pene! Stati cuminti si fiti rahitice pentru posteritate. Oricum nu va sta bine grase!"
-"Ma costa medicamentele pentru calmarea voastra, nervoaselor ce sunteti, cat nu face un rinichi in ziua de azi!"

-"Bai, voi astea! Ovarele, alooo!!! Ia gata ma, vreti sa va iau la ciomege?! Ce e cu reactiile astea lunare?! Unde va credeti aici?! Pe camp? Unde?! Breeeee...Ma scoateti voi pe mine la sapa de lemn, da sa vedeti ce va scot eu pe voi mai intai!"

Deci e clar, from now on, slujbasii s-au linistit! sunt chill...nu mai chiraie in post!
Si s-a decretat, NO more Farmacie, medicamente, bullshit!

13 comentarii:

'Reea spunea...

mama lui!

'Reea spunea...

o sa fac crima

Dekk spunea...

haha acum chiar merge :D

Mcpuisor se revolta si mananca oameni spunea...

Roger , roger , roger , chh chhh over ?

'Reea spunea...

Of Doamneeeee ce nervi mi-a facut!!!

andrey spunea...

Era mai bine daca lasai tema initiala, asta e chiar aiurea.

Tidusss spunea...

Ce bine-mi pare ca ti-a facut nervi.

Sper sa nu mai dormi la noapte LOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL!1!!!!

Tidusss spunea...

Sfat: feriti-va de gonoreea, pardon blogoreea :(

'Reea spunea...

buna buna asta cu gonoreea :)))

andrey spunea...

incredibil! blogu asta chiar incepe sa functioneze, chiar am primit mail acum 2 secunde cu privire la noile posturi. Bine nu-ti zic ca a venit cam dupa o zi dupa ce le-ai postat..dar chiar e un pas inainte :D.

Keep up ză gud work!

'Reea spunea...

Se trimit mailuri a doua zi intre orele 11-13. Asa e programat de mine!!! Nu se trimit imediat!

Fiul spunea...

Fie esti greiere... fie furnica !

Anonim spunea...

ce te face sa crezi ca esti rea?
sau cum ai ajuns la concluzia asta?