vineri, 3 aprilie 2009

Din categoria: "ati observat ca?!" Partea 1



So, nedumeririle mele.

Ati observat ca:
  1. Itunes este fara doar si poate un programel american?! De ce?! Pentru ca mananca mult. Mie una mi-a mancat toate resursele de la PC si imi este imposibil sa mai fac orice altceva in timp ce ruleaza (cu greu) el. - Multumesc lui Dumnezeu ca ma lasa sa ma plimb prin camera fara sa ma tina de mana.
  2. Semintele de dovleac au intotdeauna, dar intotdeauna alt gust? Alea cumparate din magazin si care au si coaja!! Unele sunt bunicele, au gustul ala tipic, de samanta romaneasca (bomboana agricola - multumesc $$%% ). Alea cumparate din magazin fara coaja (ce te mai bucuri ca nu-ti mai violezi limbuta decojind la ele)...alea chiar sunt nasoale. Nush dc. Poate sunt crescute pe steroizi. Cele mai bune, fara doar si poate sunt cele naturale pe care la prajesti aksica.
  3. Mereu cand ma grabesc fac cele mai mari prostii. La modul: vad k mai am 5 min si tre sa ies pe usa dar trebuie sa intru in dormitor sa iau ceva, in mod clar, fara echivoc, imi voi rupe gatul pe drumul ala simplu spre dormitor, pe care il fac de 55474125230 de ori pe zi. Dar NU, atunci NU! Sau daca trebuie sa ajung repede undeva si reusesc sa ies intreaga din ksa....ajung cu sufletul la gura acolo si aud "Ah, e ok, puteai sa mai intarzii" Damn!!! Unde e emoticonul ala care scoate fum pe urechi!??!?!?
Va urma...:))

8 comentarii:

Tidusss spunea...

1. Incearca uTorrent + Mess 8 + Mozilla cu pluginuri + Winamp (cu Last.fm) + Kaspersky 8

Mai adauta 512 de RAM si o sa ai un mare FAIL.

Desi n-ar trebui prea mult, Kasperky cu Messul si cu uTorrentul sunt suficiente sa-ti rupa orice contact cu realitatea

2. Alea de dovleac ca alea de dovleac. N-ai vrea sa stii povestea cu cele de floarea soarelui. Mai ales alea de la tigani. Stii ca sunt sarate, nu? Nu ma intreba cum se sareaza :">

3. X( ?

'Reea spunea...

Stiu si cum se sareaza...dar nu prea dau crezare zvonurilor, eu vreau VAD nene vreau sa VAD!

andrey spunea...

park ce bea guru bivolaru e sarat nu ? :)) asa se sareaza astea ? =))

'Reea spunea...

da frate, fac pirandele pipi pe ele, ce va invartiti atat in jurul cozii? =))

andrey spunea...

o dam si noi dupa deget :)) ca stricam afacerea oamenilor cu bomboane agricole :D

Tidusss spunea...

Nu, eu stiam mitul ca le sareaza cu saramura. Dar nu intrebati procedeul si cum ajunge apa aia sarata pe seminte din cavitatile bucale ale tigancilor in urma expectoratiilor masive.

Sper ca am fost ambiguu si ca nu inteleg toti ceea ce am vrut sa zic :( Nu de alta, dar ii sperii pe astia micii.

'Reea spunea...

stai linistit, nu s-a prins nimeni! E totul sub control!

andrey spunea...

hmm..saramura pare mai buna decat pipi-lica :)) dar oricare dintre ele tot dezgustator suna. Asa ca nu cumparati frate seminte de la tiganci, ca si asa va provoaca apendicita