vineri, 3 aprilie 2009

Postare de grup! CE AVEM PE BIROU?!


Totul a inceput de la Ted...care Ted, s-a confesat la mine cu ce se afla la el pe birou. Si bine a facut.
Acum o sa facem un mare post cu ce AVEM pe birou. Adica. Incep eu, continuati voi in comments si eu pun pe blog. Simplu. Si eficient.

Ce am eu pe birou?
1. monitor, 1 mouse, 2 boxe, 1 tastatura
3 suporturi pixuri, pline plineeeeee cu pixuri si creioane colorate; 1 castronel de sticla pt lumanari, plin cu marunt; 1 castronel de sticla pt lumanari mai mari plin cu strugurele (5 bucati)
1 lampa de birou; 1 imprimanta (infecta, mizera, nenorocita, varza, proasta, degeaba!)
1 router si un adapt WI-FI; 1 cutie cu diverse; 1 castron cu musli si lapte de dimineata
1 batista, 1 pic de nas, oje! multe!; 1 lumanare cursa; 1 apa plata
12 reviste
3 telefoane mobile
1 cutie seminte de dovleac ata decojite
1 mar
1 dictionar
1 set carti de vizita
1 cola

Gata. Acum voi da copy paste la:
1. TED:
"hai sa iti descriu birou meu
Ted Mosby , Arhitect: 2 telefoane , telecomanda , poiana , cafea , 3 pachete servetele , 2 sticle sprite , 1 cola , 2 ape , una minerala , 2 pahare , 4 pixuri . 1 caiet , 3 carti , orar , program examene , niste ambalaje , un castron , o soseta"
+
"am si am si tv guide-ul, imi sun telefoanele intre ele, sa vad unde sunt ascunse, pe birou"
+
"am si un sirop eu"


2. Tidusss:
"Ma simt putin...

...sa zicem in mijlocul actiunii.

N-ati vrea sa stiti cum arata biroul meu acum, sincer.

Bine, hai sa radem putin:

1. doua telefoane mobile fara credit
2. un telefon fix fara baterie
3. una bucata camera foto cu vopseaua dizolvata de gaz de bricheta
4. bioparox?? wtf?
5. bilete de tren reduse student Brasov - Bucuresti Nord din 2008
6. baterii consumate
7. gume Winterfresh primite la Bestfest 2008
8. semnaturi pentru candidatura PNL
9. card BRD cu zero lei
10. parfum Versace gol
11. ochelari stil calorifer marca nu stiu ca i s-a luat eticheta da nu-i la mine
12. castron lemn bambus cu o scobitoare pe fund
13. foarfeca de unghii
14. pixuri multe (nu se mai stie numarul, undeva in jur de 50)
15. marker permanent
16. vreo 10-20 cartele de metrou folosite
17. cabluri usb pentru PDA/camera/telefon (in jur de 5-7)
18. oferte mare litoral 2009
19. cutter ruginit
20. casti rupte la nervi (vreo 3-4)
21. etichete, bete de urechi, hartii, bonuri de cumparaturi
22. hartii ramase din sesiune cu rezolvari de probleme
23. USB disk (vai de cand il cautam)
24. inca vreo 35 de baterii consumate
25. teancuri de DVD-uri
26. jocuri originale Icewind Dale, Civilization 4, Mortal Kombat, C&C Generals, C&C3, Diablo2 + DVD-uri cu Armin Only si Tiesto Live at Copenhagen
27. cutie praline (mamah astea de cand sunt) + cutie bomboane Rafaello
28. cutii mobile etc
29. autografe DJ
30. bilet avion de acum 2 ani Malpensa - Otopeni
31. shaibe, dibluri, holsuruburi
32. o bricheta primita cadou de la parinti (s-au prins ca fumez? :\ )

Sunt un porc iar camera mea este o cocina, asa-i. Dati-mi in cap."

Asteptam!

3. Andrey:

"Ce am eu in momentu actual:

-un laptop mic
-2 imprimante multifunctionale una peste alta
-dvd-uri, cd-uri
-telefon, portofel, cheie masina, pasaport, carte de ELTH
-1 sticla de cola in care tin apa chioara
-1 sticla de pepsi twist
-o punga de cora goala in care sunt niste amblaje de bakerolls
-cabluri usb, tockenuri de la banca..
-foi sudoku, deh fac tema la Proiectarea Algoritmilor
-si praf, mult praf :|"

4. Popa:

"Hmmm...ce e pe biroul meu acum. Pai hai sa fac o lista:

- veioza
- casca "dintisor"
- imprimanta nefunctionala
- multe cursururi
- mp3 player + casti
- boze micute de pc
- statie
- un capsator
- vreo 3 memorystik-uri
- telefonane vreo 5 plus fix
- pachetu de tigari plus un trabuc vechi ramas de la o nunta
- cabluri usb multe
- calculator de buzunar
- doua tokenuri
- pahar de cola jumate plin (hai ca totusi l-am golit)
- sticla 2.5l cola
- casti de ipod
- tuner de chitara + cabluri tot de chitara
- vreo 3 brichete
- servetel umed de la kfc de prin ianuarie
- canistra lichid de bricheata
- multe pixuri si 2 borcanase pentru ele
- castron plin de cozonac
- baterii
- incarcatoare pentru telefoane
- tzidiuri aruncate
- cleme de hartie
- ochelari si toc de ochelari
- si disco-ball-ul de la tine :))) "

14 comentarii:

andrey spunea...

Ce am eu in momentu actual:

-un laptop mic
-2 imprimante multifunctionale una peste alta
-dvd-uri, cd-uri
-telefon, portofel, cheie masina, pasaport, carte de ELTH
-1 sticla de cola in care tin apa chioara
-1 sticla de pepsi twist
-o punga de cora goala in care sunt niste amblaje de bakerolls
-cabluri usb, tockenuri de la banca..
-foi sudoku, deh fac tema la Proiectarea Algoritmilor
-si praf, mult praf :|

andrey spunea...

poate faci si o sectiune cu ce avem prin masini :))pentru astia care avem. doar o idee... :P

Tidusss spunea...

N-au trecut nici 2 zile si am ajuns superstar pe blog :D

HAHAHAH ANDREY E POLITEHNIST1!1!!!!

ELTH + Proiectarea Algoritmilor

Anul 2 hahahahhahahhaha.

Ce vremuri demult apuse :(

Tidusss spunea...

Ahahhahah ai emotii cand scrii cuvantul "lumanari" =)))

Probabil te incita (sa nu folosesc prefixul ex-) forma, seamana cu ceva mai dubios.

andrey spunea...

da sunt la calculatoare, anu 3. Trebuia sa fiu anu 3..da deh..primu an nu m-am dus(am bagabontit) si a trebuit sa-l repet :)).
Si cartea de ELTH nush cum de e inca pe birou ca l-am trecut cu 6. Am luat pana si Electronica analogica, ca sa vezi ce volors sunt:P

'Reea spunea...

:)) chiar ca am dat chix cu "lumanari" am scris de 3 ori si de 2 ori gresit :))

andrey spunea...

rectificare, abea mam trezit: sunt anu 2. (daca conteaza pentru cineva)

Tidusss spunea...

Ai dat chiar epic fail cu lumanarile. Ai scris chiar de 3 ori gresit, nu doar de 2 ori hahahaha (lumari, lumananri, lumare).

O_o andrey, inseamna ca suntem colegi la aceeasi facultate/specializare (de fapt am fost, mai bine zis).

'Reea spunea...

/o sa va rog sa pastrati relatiile intime petru afara blgului meu :))))

andrey spunea...

ne gasiram si noi de rude si tu ne strici distractia :))

Tidusss spunea...

Ok. Nu mai postez.

'Reea spunea...

:)))
nu pot sa cred ma...u chiar te-ai suparat? vrei sa fac omor?

Tidusss spunea...

Pentru mine? Ai putea, sa stii :)

Unknown spunea...

Hmmm...ce e pe biroul meu acum. Pai hai sa fac o lista:

- veioza
- casca "dintisor"
- imprimanta nefunctionala
- multe cursururi
- mp3 player + casti
- boze micute de pc
- statie
- un capsator
- vreo 3 memorystik-uri
- telefonane vreo 5 plus fix
- pachetu de tigari plus un trabuc vechi ramas de la o nunta
- cabluri usb multe
- calculator de buzunar
- doua tokenuri
- pahar de cola jumate plin (hai ca totusi l-am golit)
- sticla 2.5l cola
- casti de ipod
- tuner de chitara + cabluri tot de chitara
- vreo 3 brichete
- servetel umed de la kfc de prin ianuarie
- canistra lichid de bricheata
- multe pixuri si 2 borcanase pentru ele
- castron plin de cozonac
- baterii
- incarcatoare pentru telefoane
- tzidiuri aruncate
- cleme de hartie
- ochelari si toc de ochelari
- si disco-ball-ul de la tine :)))