vineri, 3 aprilie 2009

Mi-a trecut (supararea) :D (in the butt =)) )


Gata cu starea de kko....:D I'm happy now!
Da fiti atenti! am drept e copyright!!!! (Ted)

"hai sa iti descriu birou meu
Ted Mosby , Arhitect: 2 telefoane , telecomanda , poiana , cafea , 3 pachete servetele , 2 sticle sprite , 1 cola , 2 ape , una minerala , 2 pahare , 4 pixuri . 1 caiet , 3 carti , orar , program examene , niste ambalaje , un castron , o soseta"
+
"am si am si tv guide-ul, imi sun telefoanele intre ele, sa vad unde sunt ascunse, pe birou"
+
"am si un sirop eu"...deci s-a terminat! Am ras si o sa mai rad 3 zile :)) cum ma?! Soseta pe birou!? Al naibii exhibitionist! :)))

Doamneeeeee priviti la asta!!! Il stiu de la Maria o fosta colega de liceu si a ramas la fav in Youtube :))) "Let's do in the butt, oh yeah..."



7 comentarii:

Anonim spunea...

gandeste-te ca sunt foarte sigur ca cealalta soseta a disparut :-s

'Reea spunea...

ceea ce ma ingrozeste. Ezista 2 variante! Ori e sub pat face gang bang cu...lacoste-ul, stii tu :) Ori a scapat din captivitate si va face victime :))

Anonim spunea...

Da , gang bang cu toata lumea : sosete , lacoste-ul , conversii , siropu , telefoanele . Mersi , acum ma astept sa vina si vecinii nimfomani sub patul meu

Tidusss spunea...

Ma simt putin...

...sa zicem in mijlocul actiunii.

N-ati vrea sa stiti cum arata biroul meu acum, sincer.

Bine, hai sa radem putin:

1. doua telefoane mobile fara credit
2. un telefon fix fara baterie
3. una bucata camera foto cu vopseaua dizolvata de gaz de bricheta
4. bioparox?? wtf?
5. bilete de tren reduse student Brasov - Bucuresti Nord din 2008
6. baterii consumate
7. gume Winterfresh primite la Bestfest 2008
8. semnaturi pentru candidatura PNL
9. card BRD cu zero lei
10. parfum Versace gol
11. ochelari stil calorifer marca nu stiu ca i s-a luat eticheta da nu-i la mine
12. castron lemn bambus cu o scobitoare pe fund
13. foarfeca de unghii
14. pixuri multe (nu se mai stie numarul, undeva in jur de 50)
15. marker permanent
16. vreo 10-20 cartele de metrou folosite
17. cabluri usb pentru PDA/camera/telefon (in jur de 5-7)
18. oferte mare litoral 2009
19. cutter ruginit
20. casti rupte la nervi (vreo 3-4)
21. etichete, bete de urechi, hartii, bonuri de cumparaturi
22. hartii ramase din sesiune cu rezolvari de probleme
23. USB disk (vai de cand il cautam)
24. inca vreo 35 de baterii consumate
25. teancuri de DVD-uri
26. jocuri originale Icewind Dale, Civilization 4, Mortal Kombat, C&C Generals, C&C3, Diablo2 + DVD-uri cu Armin Only si Tiesto Live at Copenhagen
27. cutie praline (mamah astea de cand sunt) + cutie bomboane Rafaello
28. cutii mobile etc
29. autografe DJ
30. bilet avion de acum 2 ani Malpensa - Otopeni
31. shaibe, dibluri, holsuruburi
32. o bricheta primita cadou de la parinti (s-au prins ca fumez? :\ )

Sunt un porc iar camera mea este o cocina, asa-i. Dati-mi in cap.

andrey spunea...

ee..vezi ca te-ai inveselit! cum ma ,sosete pe birou? glumeam..si la mine e acelasi lucru..
da, apropo voi n-aveti PC-urile/laptopurile pe birou? nu vad ca ar aparea asa ceva in descrierile voastre :))

de unde naiba scrieti pe blog... :P

Tidusss spunea...

Ba da, dar cantitatea este neglijabila. UC + LCD + 2 boxe + switchul (tastatura + mouseul sunt pe un raft separat, subwooferul e pe jos) nu ocupa mai mul de 15% din masa. In rest e ceea ce vezi tu mai sus :(

andrey spunea...

aha deci la mine ca umblu numa cu un laptop..e si mai neglijabil, practic nu exista :))