joi, 2 aprilie 2009

O sa fiu perfect 0 originala 3

Copy paste din hi5...jurnale mai vechi

despre...masculi
Jul 25, 2008 4:43 PM



nu ma refer aici la masculul Pechinez de prin fata casei mele...si nici la masculul Bondar...ci la aia care poseda 2 picioare (aia mai norocosi cate 3), stiu sa le foloseasca si...unii dintre ei mai si articuleaza cuvinte.

eh, ce-i cu ei? ce sa fie?! mi-am dat seama care e menirea lor pe acest pamant! Vor sa rascumpere coasta lui Adam cu orice pret. Adica...daca pe vremuri demult apuse confratele lor cu 2 picioare a fost sfartecat pt a creea Dzeu "femeia" acum....modernistii vor sa rascumpere aceasta grava eroare.

Cum? Pai sa mutilezi o femeie nu mai e asa usor...ca s-au emancipat si acum te dau in judecata, sau te arunca in spatele gratiilor, sau iti iau casa, masinile, da, MASINILE!!!! si copiii. Deci daca cu o coasta de-a ei nu poti pleca, ce ramane de facut? Hai sa ii zdrobim inima. Ca oricum e pe dinauntru si nu se vede.

Nush, e singura explicatie pe care o mai gasesc la toti barbatii astia aiurea de prin jurul meu. Mai auzi un: "pisi ce ochi frumosi ai"...si ai fi tentata sa crezi k aia cu "ochi frumosi" e un compliment finut...el oricum probabil se refera la sanii tai...(nu e cazul la mine...eu chiar am ochi frumosi ;) )

Ce stil am eu sa fac haz de necaz de crede lumea ca glumesc...mai...lume, nu glumesc, sunt down rau de tot, si parca nu-mi mai gasesc forta in nimic sa-mi revin.

Are cineva o forta? Sa fie bruneta si inalta si cu simtul umorului! Va rog...de fapt...dati-mi 2!


4 comentarii:

andrey spunea...

vad ca postezi din gros..ce se intampla?
cum n-ai sani...ce reclama iti faci tu ? cheer up!

'Reea spunea...

:) aia cu sanii era o gluma...nu caut orocum sa imi fac reclama....stau prost la capitolul marketing, vanzari

andrey spunea...

stiu ca nu-ti faci reclama, era doar asa o expresie :)

'Reea spunea...

stiu ca e doar o expresie, ziceam si eu doar asa =))