joi, 2 aprilie 2009

O sa fiu perfect 0 originala

Ce o sa fac? Pai cum ce o sa fac?! O sa dau copy paste. La ce?! La jurnalele mele de pe hi5...pe care le scriam acolo pentru ca vroiam sa scriu undeva dar nu aveam blog....:(
So. No.1:

Merita sa ai curaj?
Feb 9 7:38 PM

Ce imi placea cand imi venea sa scriu chestii rautacioase si amuzante (pentru mine, nu pentru tine ;)

Ce nu-mi place acum cand sunt feelingoasa si trista. Si nu-mi place ca ori de cate ori ma ard cu ciorba si sulfu in iaurt, se pare k si ala tot o ciorba era for real.

Ce vorba! Cine o fi inventat-o?! Cine o fi inventat-o si pe aia cu "roata se intoarce" sau "ce tie nu-ti place altuia nu-i face" Cine si de ce?! Ca sa imi fac eu procese de constiinta.

Ryan Adams - Wonderwall...imi doresc sa vina ziua in care sa ii pot dedica piesa asta cuiva. Imi doresc sa vina clipa in care sa simt ca exista acel "wonderwall" pentru mine acolo. Ca e o chestie atotputernica care ma apara si care ma face sa ma las purtata de val...sigurandu-ma ca totul va fi bine. Si?! Cand ai iluzia, impresia, cand simti (prost) ca te-ai lovit de acel "wonderwall" ai numai surprize neplacute.

Toti au iubit cel putin 1 data...majoritatea spera sa se intoarca vechea iubire...asa ca tu, nu prea ai loc in poveste. Trebuie sa te chinui sa scrii o poveste noua, un basm. Dar cum sa incepi un basm cand nu ai forta sa crezi in basme?! Toti am crezut odata in basme, in Fat Frumos si Ileana Cosanzeana...toti am iubit cel putin 1 data...(sa se termine cum a inceput-paragraful)

Dar poti sa mai iubesti din nou?! Vrei?! Ai puterea?! Merita?!?!

Merita sa risti din nou? Merita sa iti amortesti toate simturile si sa crezi cu disperare ca vei fi iubit?! Merita sa inchizi ochii cand te saruta si sa te gandesti departe?! Merita sa iti faci iluzii (e o vorba, da, o alta vorba...nu iti face iluzii ca sa nu ai deziluzii...)? Merita sa dai o sansa unui necunoscut?! Merita sa te indragostesti nebuneste desi nu il cunosti? Cine stie?! Numai eu pot stii...si e al dracu de greu.

Se cearta capul cu sufletul si nu castiga nimeni...Eu pierd intr-un final glorios.

N-am mai scris de 1000 de ani. Nici nu mai stiu cu ce sa incep, imi pierd idelile, asa multe sunt. As scrie si as da cuiva sa citeasca. Cuiva care sa merita si care sa inteleaga dincolo de sensul brut al cuvintelor...Unde e acel cineva?


Un comentariu:

Anonim spunea...

Da' imi place. Pe bune.