joi, 2 aprilie 2009

"fucking melancolica si nervoasa trista suparata abatuta dezamagita uracioasa "

Cine stie cunoaste....aceste cuvinte (Ted :) ).



Uite si versurile...k e mai usor asa. Si, P.S. Nu o luati personal. Nu o dedic nimanui, doar e o mel. frumoasa.

~~Jason Mraz Featuring Colbie Caillat - Lucky Lyrics~~

Do you hear me,
I'm talking to you
Across the water across the deep blue ocean
Under the open sky, oh my, baby I'm trying
Boy I hear you in my dreams
I feel your whisper across the sea
I keep you with me in my heart
You make it easier when life gets hard

I'm lucky I'm in love with my best friend
Lucky to have been where I have been
Lucky to be coming home again
Ooohh ooooh oooh oooh ooh ooh ooh ooh

They don't know how long it takes
Waiting for a love like this
Every time we say goodbye
I wish we had one more kiss
I'll wait for you I promise you, I will

I'm lucky I'm in love with my best friend
Lucky to have been where I have been
Lucky to be coming home again
Lucky we're in love every way
Lucky to have stayed where we have stayed
Lucky to be coming home someday

And so I'm sailing through the sea
To an island where we'll meet
You'll hear the music fill the air
I'll put a flower in your hair
though the breezes through trees
Move so pretty you're all I see
As the world keeps spinning round
You hold me right here right now

I'm lucky I'm in love with my best friend
Lucky to have been where I have been
Lucky to be coming home again
I'm lucky we're in love every way
Lucky to have stayed where we have stayed
Lucky to be coming home someday

Ooohh ooooh oooh oooh ooh ooh ooh ooh
Ooooh ooooh oooh oooh ooh ooh ooh ooh

40 de comentarii:

Anonim spunea...

Incearca asta:

Underground or Aeroplane
Doesn’t matter in the end
I know it has to be this way
You’re leaving me again

So I’ll write my little love song
And I’ll sing it to the wind
You’re out there on the road tonight
London, New York, Amsterdam

And I’m lonely here without you
Miss your breath against my skin
You love me then you leave me still I lie here
Pressing fingers, where your kisses have been
And I miss you
And I miss you
And I miss you

I know that I should be in bed
It's almost 3am
But when I close my eyes I can only see miles of headlights
Fleshing out the distance

So I’ll sing my little lonely songs
It's just part of who I am
Cause I know that its been calling to you
London, New York, Amsterdam

M-a obsedat azi. Pariu ca nu o stiai.

Asta daca iti place ciocanul bum bum (pana si la muzica sunt santierist - ciocane si drujbe :( )

Na si iutubul: http://www.youtube.com/watch?v=7bOQi1mFpTE

'Reea spunea...

omg...zdranga zdranga!!! bine k mai zice una doua fata asta....:D

Anonim spunea...

iti place sa-ti bagi picioarele in gusturile omului :<

'Reea spunea...

:)) don't be mean! Nu am nimic cu gusturile tale...:) doar ca pentru hamsterii mei obositi si nervosi e prea tare!

Anonim spunea...

Prea tare - pentru asta exista potentiometrul de volum^^

na, am inteles ideea M83 - Couleurs (Invol2ver Rmx) http://www.youtube.com/watch?v=zfvbocJiZAU

originalul e prea shoegaze

daca nici asta nu-ti place, arunca-ti hamsterii pe geam si cumpara-ti un bursuc/raton

sunt mai sexy :">

'Reea spunea...

Acum ici ca mai zic daca-mi place sau nu, ca tu ma bati :(( Mamiiiii....nenea ma bateee :D

Anonim spunea...

Sincer, nu prea m-as atinge de tine de cand am citit chestia aia cu Pipera. Cine stie ce ruda cu Becali esti, nu nu vreau sa ma bag :<

Pardon, ai dreptate, azi l-au arestat. Ai motive sa te ingrijorezi, in cazul asta.

'Reea spunea...

:) buna asta, m-a facut sa rad...and it's a great thing considering my state of mind

Anonim spunea...

Sau nu.

Vad ca scrii corect (in afara de faza cu poolul ala).

Sigur nu esti ruda cu Becali.

'Reea spunea...

Mah nu, n-am norocul sau nenorocul sa fiu ruda cu el....:))uite eu stau chill la mine aksa acum, el...never know :))) Vezi k am rezolvat eu cu aia cu rss-ul, v-am adaugat la mine in lista. And u should do the same bad boy :P

Anonim spunea...

Nu, eu sunt cuminte.

Sex, bani, droguri si femei only.

Te bag in blogroll, e mai lejer si mai simplu si mai folositor si mai asa pentru mine. Intelegi matale?

'Reea spunea...

Super! me2

Anonim spunea...

Nu ca tie nu-ti plac muzichiile astea de ti le trimit.

Anonim spunea...

Auzi, tu te pricepi la blogging si la wordpress?

Ma macina incredibil de mult chestia asta cu "santierisme spunea..." in loc de "tidusss spunea" :(

'Reea spunea...

nu stiu nik inca de wordpress...k nu l-am folosit
ink!!!! repet: ink! roger that?

Tidusssssssssss spunea...

ink as in cerneala? :-S

'Reea spunea...

ink as in i cu caciulitza intoarsa...:) condom like :)

Adrian Mutu spunea...

Numai la prostii te gandesti, serios.

Cati ani aveai? 22? :)))

Da, eu vorbeam :<

'Reea spunea...

Mda, maturule....

Tidusss spunea...

Mătură esti tu, serios

'Reea spunea...

=)))) ma sa stii k chiar am auzit zilele astea ceva legat de un stil de coafuri care arata bine, in stilul mahturah (ca deh, n-am diacritice) si ma si gandeam...uite cate stii tu despre mine :)))

Tidusss spunea...

Ai ma ai, toata lumea are. ALT+LEFT SHIFT sau copy/paste din Word (bine, eu n-am Wordul instalat).

Cred ca mie mi s-ar potrivi mai bine stilul mătură. Serios daca te mint, am acasa pe sidiu, cea mai tare. Muzica taliana.

'Reea spunea...

Da ma da, dar eu scriu direct aci isha nu mai trec prin editor text (mama ce cuvinte mama mama, vezi ma ce desteapta sunt? :))) )

Revergoratul spunea...

şi eu scriu aicişa că e prima dată când scriu aicişa cu hieroglife d-astea aicişa^^

'Reea spunea...

nodooom nu da yo nu da yo :)))

Tidusss spunea...

Pot sa spun ca filmul ala nu m-a amuzat niciodata, nu stiu de ce.

In rest celelalte...sunt EPICE.

Bredex.

'Reea spunea...

:)) nici eu nu am ras pana nu am vazut aia cu subtitrare academica =))
Somn

Tidusss spunea...

Te dai batuta atat de usor?

Eu conquiztador si muzica.

Tidusel spunea...

Desi cred ca e de la aia cu camera, te-a speriat ce am putut sa scriu =))

'Reea spunea...

:) uite am tot zis ca ma joc si eu jocul ala dar nici pana azi nu m-am apucat de el...ntz ntz ntz

'Reea spunea...

:)) nu m-am speriat!sunt mai greu de speriat (greu de speriat 3 cu rocky balboa)

Tidusss spunea...

Eu fac măcării cu prietenii la jocul ala. Nu, nu ma refer la trisat, stai linistita.

Daca vrei sa fii initiata in arta Reconquizdei de la cea mai mare persoana henciclopedica manca-tz-ash, stii unde sa ma gasesti :">

Hai, poate facem diseara, si asa vad ca n-ai somn noaptea.

Greu de speriat 3 cu Bruce Lee Willis.

'Reea spunea...

:)) Eu diseara n-o sa am somn pentru ca o sa put a mici si ceapa la gratar....se va face mare gratar la mine in curte :D

Tidusss spunea...

Ia in considerare la noapte, am impresia ca azi trebuie sa ma duc printr-un club sa vorbesc cu unii si sa fac niste recenzii...pffff....

Porcarie de viata.

Tidusss spunea...

Pofta buna, btw...mi-ai adus aminte ca trebuie sa mananc si eu ceva pe ziua de azi. Si nu e 6 inca :(

'Reea spunea...

se numesc studii de piata :))

'Reea spunea...

lasa mah, ca nu ste nimeni :D bifeaza acolo "dupa shasa sara" :))

Tidusss spunea...

Nu-s studii de piata, ca nu studiez nimic. Doar descriu ceea ce vad si inchei parteneriate.

Am bifat din vremuri imemorabile^^

andrey spunea...

da vad ca sunt la moda filmuletzele alea, eu credeam ca numa' la mine la poli "s-a produs o extorsiune", s-a rupt un burlan :))

si mai e aia cu detinutu' cu spatiu mai elocvent.
App..pofta buna ptr gratar, eu am tinut post azi :(. Totusi suntem in post si e vineri ;))

Tidusss spunea...

Bai stiu ca aici am lasat un comment.

Cred ca am calcat pe cineva pe coada :( (si nu era bursucu')